Şırnak’ta Ormanlara Giriş Yasağı
Şırnak’ta Ormanlara Giriş Yasağı Posted on 10 Haziran 2026 by Yusuf Arslan ŞIRNAK Valiliği, artan hava sıcaklıkları ve orman yangını riskine karşı, il genelindeki tüm ormanlara giriş ve çıkışların 9 Haziran-30 Eylül 2026 arasında yasaklandığını duyurdu. Valilik tarafından yapılan açıklamada, yaz mevsimiyle hava sıcaklıklarının yükselmesi, insan ve araç hareketliliğinin artması ile kasten veya ihmal sonucu çıkabilecek yangınların önlenmesi amacıyla, ek tedbirler alındığı belirtildi. Alınan karara göre, Şırnak sınırlarındaki tüm ormanlara giriş ve çıkışlar, 30 Eylül’e kadar yasaklandı. Açıklamada, “Şırnak ili sınırları içinde bulunan bütün ormanlık alanlara giriş ve çıkışlar 09 Haziran 2026 tarihinden itibaren 30 Eylül 2026 tarihine kadar yasaklanmıştır.…